Frankrijk 2008


woensdag 3 december 2008

Ding 23

23 dingen is voor mij
* een weblog aanmaken
* nieuwe mogelijkheden van internet ontdekken
* verder kijken dan je eigen gedoetje
* plannen maken om meer samen te werken via het web
* informatie uitwisselen met anderen
* proberen bij te blijven op het gebied vaninternet.

Ik heb veel geleerd de afgelopen tijd.
Veel dingen kan ik gaan gebruiken in de bib, maar veel ook in de privesfeer.

p.s. ikheb mijn literatuurlijst autisme als link toegevoegd

1 opmerking:

Kirsten kladdert zei

Gefeliciteerd Boekenwurm, je hebt de 23 Dingen gedaan!
Vooral je 'verder kijken dan je eigen gedoetje' vind ik een mooie. We zijn zo gauw geneigd in ons eigen, vertrouwde wereldje te blijven kijken he?
Je link zag ik staan (weer een mooi plaatje!), maar ik kan de literatuurlijst helaas niet openen. Blijkbaar heb je het document niet met iedereen gedeeld?